Overskrift 1

Nissehueturen den 19. december
Så blev det vinter med sne og kulde og det gjorde at der kun kom 86 deltagere (50 færre end sidste år. Men dem som kom fik en god dag og både vejret og føret var ikke så slemt.
Ribbenstegen efter vandringen var rigelig og god.

HAVFRUEMARCH😎
Den 9. januar afholdtes Havfruemarchen.
Der var meget glat, så det afholdte nogen fra at deltage, der var 463 ude at gå, ca. 70 færre end året forud.
Men alt gik godt, ingen kom til skade.
Det eneste problem vi fik skabte politiet, ruten måtte i sidste øjeblik ændres, vi måtte ikke gå mod ensretningen i Store Kongensgade.

NISSEHUETUR😀
14. december var dagen for årets nissehuetur, vejret viste sig fra den gode side sol og 5 grader, så det var en fornøjelse.
Der deltog 98 fra morgenstunden, men ca. 35 stod af efter første sløjfe.

BANKO
21. februar afholdtes årets banko. Der mødte ca. 50 personer op, som fik en hyggelig aften, med kaffe, hjemmebagte boller og kage inden spillet.

Store Bedegagsaften Vandring
Denne vandring gik fint med herligt vejr og gode hjælpere, så alle kunne få deres hveder.
Der var 158 personer ude at gå

Christianshavnermarch😥
Den 27-8 holdt vi årets Christianshavnermarch, det var en uheldig dag, det regnede det meste af dagen, så der kom kun 66 deltagere, alt for lidt, det er synd det er en dejlig tur og alt gik fint.
På grund af det lave deltagerantal er det sidste gang den holdes.

Medlemsaften
Den 24-10 holdt vi sæsonen første medlemsaften.
Inge fortalte om sin tur til Peru. Det var en oplevelse at se og høre om hendes oplevelser og efter lidt vrøvl med fremviseren fandt vi ud af det og så gik det fint.
Der var ca. 10 som gik 5 km. før  kaffen, som vi startede med

Tårnbyvandring😎
den 13. november var det tid til Tårnbyvandringen. Alt forløb fint og selv vejret var godt, der var 162 ude at gå, hvilket er rigtig godt, alle roste ruterne.
Rasten både ude og hjemme havde en fin omsætning, så vi har kun grund til at være tilfredse.

Generalforsamling🤒
Den 21.november holdt foreningen generalforsamling, alt forløb planmæssigt og alle blev genvalgt.
De modtagne holdpræmier blev udloddet og turlederne fik deres vin.
Buffeten efter generalforsamlingen så ud til at bekomme de 80 fremmødte medlemmer godt.

Vinterstjernen
Sæsonens første vinterstjerne fandt sted den 3. december fra Måløv Station. Det regnede det halve af dagen, men alligevel fik de 20 deltagere en god dag, på stierne omkring Måløv, Ballerup og Skovlunde.

Julemærkemarch😀
Den 4. december var det tid til Julemærkemarchen. Der kom 92 deltagere, lidt færre end sidste år, men dog acebtabelt, vejret var fint og folk var tilfredse med ruter og forplejning.

Nissehuetur😘
18. december var dagen for Nissehueturen
Der mødet 130 friske mennesker frem alle iført nissehue, det er et fesligt skue at se så mange nisser, det vækker opsigt på vejene. Efter første sløjfe havde hjælperne gløgg og æbleskiver parat, dejligt på en lidt våd dag. Efter anden sløjfe kunne der købes ribbensteg og julebryg, det bekom alle godt

Vinterstjernen Malmø😎
Den 14. januar 2012 var Vinterstjernen henlagt til Malmø. Vi mødtes på Københavns Hovedbanegård og tog så toget til Malmø Central, hvorfra starten gik kl. 9:00.
Der var mødt 28 personer op og i strålende sol og 3 grader fik vi en dejlig tur langs øresund ned til Øresundsbroen , under denne og ind i landet og ad stierne tilbage til Central stationen.

Vinterstjernen Helsinge
Den 11. februar afholdtes den sidste Vinterstjerne i denne sæson. Turen gik fra Helsinge Station og rundt i omregnen over Alsønderup, Anisse og Ramløse.
Vejret var fint, lidt koldt men tørt og der lå kun lidt sne.
Der deltog 16 personer, som havde en god dag.

Medlemsaften 22. oktober 2012.
Denne aften havde vi en tidligere sygeplejerske til at fortælle om øjensygdomme, hvad der jo er ret relevant for vores årgang.
Ellers gik aftenen med kaffe og snak og Ove viste nogle billeder fra en tur i Tyskland.

Generalforsamling 19. november 2012
 generalforsamlingen blev afholdt i Foreningscentret, der var mødt 75 medlemmer op, men selve generalforsamlingen gik hurtigt, der blev valgt et nyt bestyrelsesmedlem Ole Bryde og en ny suppleant Eilif Hansen. Regnskabet udviste et nogenlunde overskud. Flere medlemmer roste bestyrelsen for det store arbejde. Efter generalforsamlingen var der buffet og vin.

Julemærkemarch 1. december 2012
Så kom sneen, den lå som et hvidt tæppe da vi holdt Julemærkemarch.
Der kom ca. 150 deltager, hvilket er ca. 40 mere end året før, så det var jo fint.
Marchen forløb fint, med glade og tilfredse mennesker.

Nissehuetur 16. december 2012
Vi havde 103 deltagere på denne tur, alle med nissehue.
Vejret var igen blevet til tø, så der var kun få glatte steder.
Der var både æbleskiver og ribbensteg nok, så det var en fin tur.

Havfruemarchen 6. januar 2013
denne gang nåede vi op på 587 deltagere, lidt flere end året før. Vejret var mildt med lidt finregn.
Desværre slap maden op før de sidste var i mål.
Vi evaluerer på det for at ramme bedre til næste år.

Vinterstjernen 22. februar 2014
Stenløse
Vi var 22 deltager, som fik en lidt anstrengende tur i godt vejr, der var bakker og pløre, så vi blev lidt "snavsede"

Del siden